Wednesday 15 May 2013

anak-anak buahku :)

hampa pon mesti ada anak-anak buah kan ?ok skrng ni famy nak crita pasal anak-anak buah famy ni .famy ada 3 orang anak buah .2 lelaki dan satu-satunya perempuan .nama-namanya adalah Muhammad Raziq Ramadhani bin Mohd Redzuan ,Lyna Nurfitrina binti Mohd Hilmy dan Mohd Iman Nur Syahmi bin Mohd Hilmy .kita cerita ikut turutan la eh ?hehe .

ok .anak buah aku yang first bernama Lyna .satu-satunya cucu perempuan Abdul Jalil .sekarang dh umur 4 tahun dh .hehe .pragai dia Ya Allah ,hnya tuhan yang tahu .nakai mcm pak dia kot .kadang-kadang menyakit hatikn pon ada .tapi kalau tgok-tgok balik dia ni lah anak buah aku yg first .hahaha .maybe klimaks kenakalan dia kot .hehe .mcm-mcm la pragai anak-anak buah aku ni .kening dia tebal .ikut keturanan jgak ni .hehehe .haaaa .ni la gerangannya .lyna ,paksu syg lina :)

                                             

haaa .yang ni anak buah aku yg kedua plak .nama dia mohd jajiq .mak dia kakak aku yang bernama pn.nurul aini .hehe .antara anak buah aku dia lah yang paling dekat dengan aku .dia duduk dekat alor star ja .aku plak blajar kt sg.petani .tiap-tiap minggu balik .so ,always la jmpa dgn mat jajiq ni .hehehe .skrng dh boleh cakap dh .antaranya 'abahwan otak','paksu encem' dan sbgainya .hahaha .umur x masuk dua tahun lagi .hehehe .dan ini lah muka kenakalannya .


dan yang terakhir adalah iman !!!hehehe .dia adik kepada lyna tadi tu .anak kepada mohd hilmy .abg aku .hehehe .knp nama iman ??maybe sbb mak pak dia suka makan kt iman keoteaw kerang kot .hehehe .masih lagi kecik n chumel2 .heheh .haaa .ini lah anak buah yg last pak su ni .


takat tu ja crita pasal anak-anak buah aku .maybe nnti coming soon kot .ada lagi .hehehe .nnti aku crita lagi .nantikan cerita smbungannya episode 2 nnti .salam :)




No comments:

Post a Comment